1. ПРОГРАММАЛЫК АККРЕДИТАЦИЯ

1.1 Билим берүү программасынын мазмуну жана окуу методикалык жактан камсыз болушу
1.2 Окуу-методикалык камсыздоонун билим берүү стандартына жана керектөөлөрүнө ылайык келүүсү
1.3 Жетиштүү маалыматтык ресурстардын болушу
1.4 Билим берүү программасынын жана окуу-методикалык камсыздоонун мазмунун жакшыртуу жана маалыматтык коопсуздукту камсыздоонун колдонуудагы механизмдин болушу
2.1 Окутуунун пландаштырылган максаттарынын болушу
2.2 Окутуу-тарбиялоо прцессинде инновациялык технологияларды жана методдорду колдонуу
2.3 Окутууну баалоодо кайтарым байланыш механизминин болушу
2.4 Билим берүү стандартына талаптарына ылайык окуудагы жетишкендиктерди баалоо механизми
2.5 окуучуларга баалоону колдонуу эрежелери, жол-жоболору жана аларды кароонун жол-жоболору жөнүндө маалымдоо системасынын болушу
2.6 Коопсуз, өнүктүрүүчү жана психологиялык жактан ынгайлуу чөйрө менен камсыздоо
2.7 Ички жана тышкы баалоонун болушу
2.8 Кызыктар тараптын кайрылууларына жана арыздарына таасир этүүнүн жол-жоболорунун болушу
3.1 Педагогикалык персоналдын квалификациясынын жана билиминин шайкеш келүүсү
3.2 Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү, билим берүү процессинин катышуучуларынын өз ара мамлелеринин болушу
3.3 Педагогикалык кадрларды үзгүлтүксүз кесиптик өнүктүрүү жана мотивациялоо системасынын болушу
4.1 Билим берүү процессинин катышуучуларына, анын ичинде ден-солугунун мүкүнчүлүгү чектелген адамдарга жеткиликтүү болгон окуу имараттарынын жана материалдык ресурстардын болушу
4.2 Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун талаптарын сактоо
4.3 Материалдык-техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу