2. ИНСТИТУЦИОНАЛДЫК АККРЕДИТАЦИЯ

1.1 Билим берүү уюмунун ишин жөнгө салуучу ички актылардын болушу
1.2 Билим берүү уюмунун бекитилген миссиясынын, кызыктар тараптардын керектөөлөрүн жана өзүн-өзү баалоонун иштелип чыккан стратегиалык жана учурдагы пландардын болушу
1.3 Билим берүүнүн сапатын камсыздоо саясатын ишке ашыруу жана жооптуу адамдардын болушу
1.4 Персоналдык жана окуучулардын жүрүм-турумунун бекитилген этикалык ченемдеринин болушу, аларды сактоо (билим берүүнүн жана инсандын, маданий көп түрдүүлүктүн баалуулуктарын колдоочу уюштуруучулук маданияттын калыптангандыгы)
1.5 Ишти баалоо, пландоо, уюштуруу, ошондой эле билим чөйрөсүнүн коопсуздугун абалына мониторинг жүргүзүү
1.6 Кызыктар тараптарды тартуу менен чечимдерди кабыл алуунун жана тиешелүү оңдоолордун киргизүүнүн механизмдин болушу
1.7 Билим берүүнү башкарууда маалыматык системанын, веб-сайттын, электрондук почтанын болушу
2.1Педагогикалык, административдик, окутуучу-көмөкчү жана кенже персоналды жумушка алуунун жол-жоболорунун болушу
2.2 Штаттардын комплектелишинин, педагогикалык квалификациясынын жана билиминин билим берүү программасына шайкеш келүүсү
2.3 Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү, ошондой эле билим берүү процессинин катышуучуларынын өз ара мамлелеринин баалоонун жол-жоболорунун болушу
2.4 Педагогикалык, административдик, кенже тейлөөчү жана окутуучу-көмөкчү персоналдын ишин баалоо жол-жоболордун болушу
3.1 Билим берүү процессинин катышуучуларына, анын ичинде ден-соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелген адамдарга жеткиликтүү болгон имараттарынын болушу
3.2 Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун талаптарын сактоо
3.3 Материалдык-техникалык базаны жана маалыматтык ресурсттарды жакшыртуу боюнча ишти топтоо, пландоо механизминин болушу
4.1 Финансылык пландоо системасынын болушу
4.2 Кошумча финансы ресурстарын тартуу, бөлүштүрүү жана отчеттуулук боюнча ишти топтоо механизмдердин болушу
4.3 Финансы ресерстарын жакшыртуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу